2014. december 31., szerda

Camel színű fonott gyöngyös saru szandál 40-41 új - Jelenlegi ára: 3 300 Ft


Üdvözletem!
Gyönyörű, nagyon klassz, csinos, nem mindennapi,
camel színű, fonott pántos, gyöngy díszítéses,
törpe sarkú, hátul zippes
saru/ szandál.
Mérete 40, de elmegy 41-es méretűnek is!
Belső talphossza pont 26, 5 cm, mivel a sarkának kialakítása olyan, hogy beleilleszkedik a sarok, az a talphoz még + 0, 5 cm-t ad, így lesz a belső talphossz 26, 5 cm, de kicsit keskenyedő az "orra"!
Talpa szélessége lábfejnél, a legszélesebb résznél: 9, 8 cm
Sarka: 3, 5 cm magas, ideális magasságú!
"Szárhossza" hátul, sarok nélkül: 11 cm
A lábujj elválasztó az orra hegyétől 5 cm-re van, ahol beleilleszkedik a 2 ujj közé az elválasztó, de arra ügyelj, hogy az orra hegye nem középen van, de a hegyétől lett mérve a távolság!
Sarkától, a "talpbetét" végétől a lábujj elválasztó 21 cm-re van.
Ha ez segít, nekem 25, 5 cm-es a lábam, az én 39-es méretű szandálom pont jó, mert a sarkába beleilleszkedik a sarkam, így a 25, 5 cm-es "talpbetét" hosszához még jön emiatt 0, 5 cm, így pont jó, nem kicsi, és nem is nagy nekem az enyém. A 40-es nagy nekem, mert 26, 5 cm-t lehet számolni a bth-ra!
A képeken a sajátom is látható!
Tuti darab!
Postázom!
Dobozában küldöm, vadi új, címkés termék!
Dobozában postapontig 790, - a pkg!
Ha nem dobozban kéred, szerintem olcsóbb a pkg., de ezt csak csomagolás után tudom megmondani, hogy mennyi pontosan!



Jelenlegi ára: 3 300 Ft

Az aukció vége: 2015-01-20 10:52
. Camel színű fonott gyöngyös saru szandál 40-41 új - Jelenlegi ára: 3 300 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése